Saturday, July 14, 2012

Се откажувам од Chuck D, мојот музички идол од детството

Face of Freedom
Јас сум згрозен, шокиран и трауматизиран од овој призор.
Во каква ли криза западнал овој бунтовник без пауза од касните осумдести и раните деведесети на минатиот век, да треба да соработува или да и помага за да се пробие, сеедно, на девојчево Tijana bASS? Овој почитуван политички активист со пораки и иницијативи пренесени преку hip hop-от и со појави во историјат како fight the power, Shut'em Down, 911 (Is A Joke) и Bring the noise, да потклекне на вагинална манипулација?
Овој пат ја прифаќам традицијата на нашите постари, за да го изразам своето незадоволство со јавно откажување од Chuck D преку овој пост, па иде вака...
ЧАК! ЈАВНО СЕ ОТКАЖУВАМ ОД ТЕБЕ КАКО ОД МОЈА МУЗИЧКА ИКОНА ОД МОИТЕ ТИНЕЈЏЕРСКИ ДЕНОВИ И ИДОЛОТ ЗА БОРБА ПРОТИВ СИЛАТА И ВОСПОСТАВУАВЊЕ БАЛАНС ВО ОПШТЕСТВЕНОТО УРЕДУВАЊЕ. ДО ОВОЈ ЛИ ПРОСЕК ДОЈДЕ РАБОТАВА? ДО ТУКА ЛИ ДОЈДЕ РАБОТАТА БЕ БРАТ, ТА НЕЛИ FIGHT THE POWER БЕШЕ РАБОТАВА?
ЈАС, VBU СО МАТИЧЕН БРОЈ *, СИН НА ТАТКО МИ И МАЈКА МИ, СЕ ОТКАЖУВАМ ОД НЕКОГАШ УЛТИМАТИВНИОТ ЈАВАЧ НА АМЕНОТ КАКО ОД МОЈ МУЗИЧКИ ИДОЛ!

Ги молам bASS и Baby Dooks да не ми забележуваат, јас сум во шок! На Тијана и посакувам успешна кариера.

No comments: