Saturday, December 31, 2011

Нокаут: Од лесно певливи преработки до сериозно квалитетни музички дела

Тежок сум на пишување, освен ако не е нешто за учество на некој тендер и навистина треба да имам мотив. Овој пат бев нокаутиран од квалитетот на звукот и како се тоа изгледаше. Пишувам за последниот концерт на Нокаут, одржан на 28-ми Декември 2011 во Метрополис арената во Скопје.
По не посетувањето на двете свирки летоска во парк, несмеев да не отидам и да не го слушнам ова. Така и бидна, излегов на пауза од работа и заедно со жена ми веќе во 21:20 бевме во фан пит зоната (појас од неколку метри веднаш пред бината). Купив по една пијачка и чекавме да се појават момците на бината. По кратко време и се појавија. И сега неможам да ги раскажувам песните една по една, но уште на првите неколку песни јас бев задоволен од тоа како звучеше и како изгледаше бината. Со моето скромно музичко искуство како консумент на различни стилови музика и музички неписмен, како гостин и човек што сака да доживее добро музичко искуство на концерт, мене критериумите и одговорните сетила за такви прилики ми беа комплетно задоволени и ако ја сакаш музичката уметност и не беше на концертот, би ти препорачал да бидеш спремен за следниот.
После првите неколку песни, се појави и првиот гостин, Фиц од Студени Нозе. На почеток симпатичен, како минуваше концертот малку недостасуваше да го расипе целиот настан со неговото неколку кратно враќање на бината, а во последните ре-појавувања и арогантно однесување за што заслужи да му се качи обезбедување и да го тргнат од бината, иако тоа низ насмевка и шала Франц го кажа, а верувам дека позади таа весела фасада стоеше сериозен коментар, односно искрено барање за некој да го тргне Фиц од бината. Но се надевам дека дечките од Нокаут, на чело со Пере и Франц ќе го изгладат тоа со Фиц, сепак бината беше прекумерно инспиративна за него, одлично замислена и декорирана (секоја чест за одговорниот, кој и да е) во стил на бар со шанк на кој веќе споменатиот господин се чини успеа фино да се „среди” (што вели една кумановска аксиома: - пред кафану се собираф, у кафану се одузимаф), па верувам ќе му простат на Фиц. Тоа се фини и културни момци, али јас ќе си земам за право да напишам... Братучед! За следниот концерт со овој unplugged концепт, кажи колку е проценката дека Фиц ќе придонесе во профитот, јас ќе ти го покријам тоа у која валута сакаш, само немој да го викаш повторно! Еве ти давам чек, па пиши иако после неговото однесување ако земам да го пресметувам ризикот за комплетно уништување на концерот, ќе искочам и ќар, ти ќе треба да ми платиш. B-) Шалата настрана, однесувањето на Фиц беше недопустливо.
Сепак, имаше уште неколку гости на концертот кои се возрасни и сериозни луѓе што знаат како треба да се однесуваат кога некој те поканил на сопствен концерт, па пријатното чуство и задоволството беа избалансирани и дополнети преку нивното присуство, настап и однесување.

Од останатите гости би сакал да спомнам еден господин познат во јавноста како Џафер. Веројатно на повеќето љубители на музиката, кога ќе се спомне Џафер, веднаш им текнува на песната Сонце за три светови. Јас правам малку поинаква референца. Мене веднаш ми текнува на песната Лага и измама и покрај тоа што мислам дека зад оваа песна покрај Џафер е потпишан и Венко Серафимовски. Оваа песна мене лично многу ми се допаѓаат, а ми текнува уште пред многу години, одам кај Пере дома и уште невлезен, ме дочекува: - Да ти пуштам една песна од Џафер и Венко! Да чуеш еј!!! Одлична песна! И стварно, јас знам да ја пуштам и ден денеска и да ја слушам.
И токму таа песна Џафер ја отпеа на концертот. Тоа е песна што Пере многу ја сака, а верувам и останатите членови на Нокаут.

Целиот бенд е добро уигран, а тоа придонесува да звучеа на концертот така како што звучеа, одлично!
Се надевам дека видео материјалите ќе бидат изрежирани во видео секвенца што ќе можам да си ја купам на DVD медиум.

И покрај тоа што Нокаут е веќе ветеран и не му треба посебно промовирање и рекламирање, јас би сакал да споделам со тебе неколку траки и документи за настанот. Некогаш имам проблем да идентификувам што е од Perre а што пак од Нокаут, но се чини ни самиот Никола не прави многу разлика помеѓу овие два проекта. Некогаш она што ќе го направи само Perre оди во кошот на Нокаут. Како и да е, ги пишувам називите со линкови до песните што мене ми се допаѓаат и прочитајте што велат дел од медиумите за концертот.






Едно време луѓето даваа пари за оглас јавно да упатат честитка, желба или да се откажат од некој роднина, пријател или од кумот. Денеска за среќа, тоа иде многу полесно и, условно речено, без пари. Така што, јас ќе го искористам мојот блог, преку овој пост што ќе го промовирам на Facebook да им честитам на Нокаут за одличниот концерт, да им заблагодарам за пренесената енергија и да им посакам уште успешни концерти, за кои не се сомневам дека ќе ги има, но и да им посакам конечно да почнат тоа што го работат со години и најдобро, да го гледаат малку повеќе и како бизнис.
Браќа Перевци, бидете здрави и живи па се надевам се гледаме скоро. Ако не скоро тогаш сигурно на редовни фамилијарни родендени, слави, крштевки, свадби и погреби.

Over & Out

П.С. Во контекст на добрата музика и квалитетни концертни настапи и жива музика, би сакал да референцирам и до Африка од Суперхикс.

No comments: